Поиск по этому блогу

Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 20 апреля 2011 г.

Sidenco are probe


Dupa declaratia Soc, facuta de Vlad Inancenco si Ghenadie Sidenco, multi ar fi crezut ca este un strigat la cer. Zimbru a cerut dezmintiri, iar balteanul Sidenco este gata. Nu sa-si ceara scuze, ci sa dea nume!!!

"Daca clubul Zimbru este convins ca este atit de curat, poate sa ma dea in judecata. Este dreptul lor. Daca o fac, eu am sa fac public numele celui, care m-a sunat!!! Sa nu creada cineva, ca am facut aceste declaratii fara sa am probe", a spus arbitrul FIFA.

Declaratia a fost facuta la ProTV. In aceste conditii, ramine sa asteptam si sa vedem, are, oare, gruparea chisinauianul tupeu sa mearga pina la capat?

P.S. Pe mine ma mira faptul, ca arbitrii moldoveni nu au luat atitudine fata de cle intimplate in arbitraj. Aici ar putea fi doua cauze: 1. frica este prea mare; 2. exista disensiuni in rindul fluierasilor. Nici Comitetul de arbitri FMF nu si-a expus punctul de vedere. Bine a zis Sandu Grecu: "Mieluși am fost, mieluși am rămas".

Комментариев нет: