Поиск по этому блогу

Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 7 апреля 2010 г.

Bafta

Ieri s-a lansat, azi sint in plin lucru. Vorbesc de Publika TV. Eu unul m-am lasat de televiziune. Am gasit alte chestii in viata, care ma pasioneaza acum. Dar, sa revenim la subiect.

Am decis sa scriu citeva rinduri despre Publika TV dintr-un singur considerent. Sint 2 persoane acolo, muncesc la acest post.

1. Sandu Grecu. Nu pot sa spun ca-mi este prieten apropiat. Dar, permanent am gasit limba comuna, chiar daca, uneori, nu am fost de acord cu afirmatiile si gindurile sale din emisie. Insa, si am avut discutii aprinse cu multe persoaner in aceasta privinta, e profesionist. Asta e viata, fiecare are gindurile sale si punctul sau de vedere. In viata cunosc o persoana - Sandu Grecu - total diferit de ce este in televizor. Simpatic, deschis, cu o stare de spirit ce ma atrage. Iubesc oamenii, care traiesc din plin. Sint sigur ca stie ce este prietenia.

2. Valeriu Cater. Ce sa zic, ma surprinde. Ma surprinde prin daruirea sa si munca, pe care o depune. Am invatat impreuna 10 ani la scoala. Nu ne-am mai vazut de 6 sau 7 ani. Cind a ajuns, dupa facultatea de istorie la BASA mi s-a parut ca aiureste. Dar, a muncit, a crescut si, sint convins de asta, merita sa fie catalogat drept o vedeta a stirilor. Am citit cu atentie ce a scris despre sine pe www.publika.md. Este adevar pur.

Doua persoane, care asi dori mult sa le reuseasca. Iaca, am spus-o. Doua persoane, carora, mai mult ca sigur, le va reusi.

Bafta fratilor. Am sa va urmaresc cu placere.

P.S. Stiu ca va veni clipa, cind Sandu va avea nevoie de mine. Sandule, ma poti contacta pricind. Succes.

Комментариев нет: