Поиск по этому блогу

Общее·количество·просмотров·страницы

вторник, 15 марта 2011 г.

Motivatii


De ce am revenit aici. Motive sint mai multe. Iata, care sint cele mai importante:

1. Nu vreau sa depind de un presedinte-jurnalist, care crede, ca daca merge la partid, isi rezolva toate problemele. Pentru ca pot si eu sa merg la acelasi partid, si sa mai bizii cuiva la ureche, ca persoana umbla cu jalbe, da prieteneste cu..... (stie el cu cine).
2.Nu vreau sa depind de cineva, care poate fi influentat de cineva, care este sunat de un altcineva, care e o bucata de jurnalist, dar doar o bucata, si-l roaga sa inchida gura unui alt jurnalist.
3. Pentru ca nu vreau sa depind de un vice-presedinte de organizatie personala, care se gindeste la propriul pintec, pentru ca poate sa scrie doar mail-uri unde sa-si ponegreasca colegii. L-am pus la ignor. Si cum am plecat din comitetul executiv al APSM acum 10 ani, cum am promis ca nu mai merg la manifestarile APSM, am sa promit acum, ca nu ma intereseaza ce papa cele doua fete. Motivul e simplu - toti avem copii. Ai mei ma intereseaza mai mult.
4. Pentru ca traiesc intr-o tara democratica, unde pot si am dreptul sa-mi expun parerea. Cine nu este de acord sa si-o expuna pe a lui. Nu la partid, da la Publika, de exmplu, unde s-a cam bilbiit.

In fine. Credeti-ma, ca aici pe blog o sa ma citeasca mai mult de 6 mii de oameni, cit o faceam pina acum. Traiasca Facebook!!!

In foto: Alaturi de Leonid Slutski si Serghei Semak, doua personalitati, care stiu a stima presa

3 комментария:

Sandu Grecu комментирует...

Un cititor fidel vei avea mereu in persoana mea.
Cu respect

MIroslav Primovici комментирует...

mersi))

Postolachi комментирует...

in persoana mea, tot vei avea un cititor. ti-as propune un schimb de linkuri la bloguri, daca doresti desigur