Поиск по этому блогу

Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 6 августа 2009 г.

Ei sint eu (partea a 2-a)

Tatal meu, sa-i dea Dumnezeu sanatate, a fost si este unul dintre cei mai stimati ziaristi din Moldova. Chiar si acum, cind au trecut mai mult de 15 ani de cind si-a incheiat activitatea este stimat. Si asta ma face sa fiu mindru sa port numele lui de familie. De fapt, sint mindru sa fac parte din familia mea.

Am avut multe cu el. Ne-am certat, am discutat in tonalitate mai ridicata, n-am vorbit o perioada de timp. Dar, pina la urma va fi cel mai bun pentru mine. El a fost si ramine un adept al Partidului Comunistilor. Eu, ramin mindru cind oponentii lui se apropiau de mine si-mi spuneau: "Tu esti feciorul lui Tudor Primovici? Vreau sa-ti string mina pentru asta. Stimez oamenii care nu sint curve". De asta sint mindru.

Tata ramine o persoana, care si-a stimat cuvintul. Si de asta tot sint mindru. Daca a zis asa, asa a fost. O calitate, pe care, o apreciez mult si, care, incerc s-o urmez in fiecare zi. Sint cazuri cind tre sa fii mai mobil in discutiile cu oamenii. El a fost si este ferm.

Tata ramine a fi o persoana, care duce pina la capat orice lucru, care, poate, este in dtrimentul intereselor lui. Demnitatea a fost si este cuvintul cheie a vietii lui. Si de asta sint mindru. Acu, la cei 77 de ani pe care i-a implinit in iunie duce la bun sfirsit scoala din satul natal, Parcani (Soldanesti). Si o va finisa, chiar daca oamenii lui Urecheanu si Filat au tot vorbit ca e lucrul lor. Nu este adevarat.

El a fost cel, care m-a facut ziarist. Inca de la scoala ma lua in deplasari si-mi arata in practica cum trebuie de lucrat. El a fost cel, care m-a dus, eram in clasa a cincea, in cabina comentatorilor pe Republican. Aveam examen la chimie. Imi mai pasa mie de chimie, cind la 6 seara trebuia sa fiu linga Efim Josanu si Seghei Lisevici? Habar n-aveam de chimie. Si nici acum nu ma intereseaza.

Tata este in continuare deschis lumii. Asa a trait toata viata, a ajutat multi oameni, majoritatea dintre care si-au facut interesele proprii. El i-a ajut si i-a iertat. Pentru ca este un barbat cu caracter puternic. De asta Dumnezeu i-a dat zile multe pe acest pamint.

SINT MINDRU
LA MAI MULT SI LA MAI MARE.

Комментариев нет: