Поиск по этому блогу

Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 30 марта 2011 г.

Mai avem si din astea?


Atentie la fotografia de mai sus. E de la meciul din preliminariile pentru EURO, Lituania - Spania. Campioana Mondiala a juca in echipament nou. E frumos, in orice caz mie-mi place. Marturisesc cu stupoare, mi se paruse la un moment dat, cind priveam video de la meci, ca am halucinatii. Dar, cind am gasit poze, am inteles ca e criza si in Federatia Spaniola, probabil si in sinul celor de la ADIDAS, spoonsorul tehnic al trupei lui Del Bosque. Una peste alta, Llorente nu a avut parte de echipament nou si a jucat cu unul vechi.

Daca e posibil asa ceva in preliminariile pentru EURO, de ce tre sa ne mire faptul, ca multe echipe de la noi, nu au echipamente complete pentru toti?

Комментариев нет: